Melisafurkann Kubravci55_ 3 ay boyunca mı kullandın kuzum bende bu ay başladım rabbim banada olmayanlara da nasip eder inşallah
_Gizem__98 Melisafurkann Melisafurkann kuzum çocuk sahibi olmak istiyorsan meryem süresi okuyup dinlemen lazım her gün yapmaya çalış bu süre çok etkili. Allah nasip etsin inşallah sanada tez zamanda burda gebelik haberini görelim❤
busebasaran06 Melisafurkann Bir de stres çok önemli , oldu mu oldu mu diye düşünmeyin sürekli. Çünkü olmayınca moral bozukluğu oluyor. Önümüzdeki ay umre yolcusuyum, inşaallah duacınız olacağım. En hayırlı zaman da sizin de istediğiniz sonuçlar çıksın🥰
Kubravci55_ Melisafurkann yok canm bu arada benim 2. Hamileliğim 4 yaşında kzim var. Değerlerjm dusuktu doktor magnezyum ve folik asit verdi hamile olduğumu öğrenene kadar dikkatli kullanmadım. Ama artık dikkatli içicem.
Melisafurkann busebasaran06 yaaa çok mutlu Allah bin kere razı olsun rabbim dualarımızı kabul eder inşallahhh
Beyzanur_12 busebasaran06 Maşallah tebrık ederım 🥰 Bırsey sormak ıstıyorum gecikmeden evvel Test yapmısmıydınız Bırde elımızde ovulasyon testı varmı genelde gebelık olustugunda Ovulasyon testınınde kpyu cıktıgı bılınıyor 🥰
busebasaran06 Beyzanur_12 Merhaba canım, gecikmeden önceki yaptığım test negatif çıktı. Benim tek belirtim adet gecikmesi oldu. Onun haricinde herhangi bir şey yaşamadım. İnşaallah böyle kolay bir hamilelk geçiririm
Beyzanur_12 busebasaran06 Ya ne güzel Harika olmuş Canım 🥰 tekrar hayırlı olsun Benımde gecikmem oldu o sebeple sormak ıstedım🦋 tesekkur ederım cevabın ıcın
Beyzanur_12 busebasaran06 Benim varmı yokmu bılemıyorum🥹 İnşaAllah vardır 6 yıldır hasretle bekliyoruz duana eklersen cok mutlj olurum canım ben bıtkısel tedavı gpruyorum 2.ayımız Ilk dega gecıktım gecıkmeden evvel regl gunumde testım negatıftı henuz yapmadım gectıgımız yıllardada gecıkıp kost olmustu artık o sebeple gelmezse ınsaAllah senın gıbı 4 . Gunhn gecımmesınde yapacagım 🥰