mty LadyX inşallah dediğiniz gibi olur. Gebelik sekerim yok yani ben öyle biliyorum 2 kere rutin tahlil verdim bu zamana kadar. Daha şeker yüklemesi falan yaptirmadim
mty EbSa benim de kilo olayını anlayamadığım için hamileliğiminde tadını çıkaramıyorum. Aynen hamilelik döneminde metabolizmam değişti resmen
EbSa mty inşaallah doğumdan sonra normalimize döneriz inşaallah yani yoksa lohusalık artı kilolar pek iyi geçmez gibi düşünüyorum 😅