mty canım herkesin bünyesi çok farklı özellikle de hamilelikte herkes farklı deneyimler yaşıyor. Bazısı zayıfladım diyor, bazısı aynı kilo ile doğuma gittim diyor, bazısı çok kilo aldım diyor. Ama ben sizi anlayabiliyorum. Haklısınız. Alışmış olduğunuz düzenden çıkıyor olmak gerçekten de yıpratıcı olabiliyor. Ama doktorunuza danışın her şey yolundaysa bebek de siz de sağlıklıysanız malesef yapacak hiçbir şey yok. Doğumdan sonra diyetle, sporla, korseyle desteklersiniz eski halinize kısa sürede kavuşursunuz. Umarım. Gebelik şekeriniz vs yok değil mi?