zynpknt neredeyse benzeriz🥰 aminnnn sağlıkla kucağımiza alalım inşallah. Bende serklaj yok ilk gebeliğimde vardı ona rağmen erken doğum oldu 12 de atılmıştı 19 da açıldı 26 da doğum yaptım.
O sebepten bu gebeliğimde bende doktorlar da onermedi 31 ocakta yarım cm acilmam oldu kısalık 25 mm di yatarak 32 mm oldu inşallah 34 36 lari görürüz 😊