seyma0661 benim 2. Kuzum ondan yoksa şuan çok bi zorlanmam yok çok şükür bel ağrım var sadece çok iş yaparsam karnım ağrıyor biraz. Ağır kaldırınca flan. 30. Haftama kadar işte evin düzenini değiştirdim biraz onlarla ilgilenicem. Kardeşime yolamıştim beşik ıvır zıvır şeyleri kıyafet falan onları getirticem derken 30. Haftaya hepsini bitirmek istiyorum. Çünkü 30 dan sonra ağırlaşınca yemek çocuğu okula götür getir. Ağırlaşınca onları anca yaparım zaten.