Bu akşam arkadaşlarım bizde yemekteydi çok güldük eğlendik bide ev çok sıcaktı. Otururken de bunaldım bir ara
Ama onlar kalktıktan sonra lavaboya gittim, çamaşırım ön tarafa doğru nemli gibi ıslaktı
Gebelikte bu şekilde terleyen var mı, korktum su falan sandım, su olsa pantolonuma da geçerdi değil mi