Meltem2910 mertobey factory den canım ama toptan kuruyemişçiler oluyor ya senin bulunduğun yerde var mı bilmiyorum ben bugün gittim 480 tane çikolataya etiketsiz 600 tl dedi boş yere o kadar para vermişim bir kutu da öyle aldm etiket vardı biraz bende onları yapıştırdım tadı çok faha güzel ve daha kalın çikolataları eğer öyle bir yer bulurssn oradan yaptırmanı tavsiye ederim