Beyazmelekkk ilk oğlumda çikolata hediyelik vs almamıştık çünkü bütün akraba eş dosttan uzak yerdeydik kimse doğuma bebek görmesine vs gelemeyecekti aile arasında doğum oldu 😂 bu sefer büyüdüğüm yere taşındım burda doğum yapıcam ziyaret eden çok olur bende isimli çikolata yerine iyi markaların çikolatalarından almayı düşünüyorum çünkü isimli çikolataları bazı insanlar alıp kenara koyuyor yiyenlerde var tabi ki ama insan güvenemiyor açıkçası o çikolataları yemeye, bu tabi ki kendi fikrim herkesin düşüncesi kendine❤️