Roseyaman Denizkizi17 30 haftalık olduk bugün kontrolüm vardı.1600 olmuş balım.🥰bir sıkıntı yok çok şükür🙏🧿
Toffy1907 Denizkizi17 Merhaba! 30+2 olduk bizde zaman geçtikçe heyecanlanıyorum🥰 bacak ağrım çok beni mahvediyor
tbnck Denizkizi17 Benim de cuma kontrolüm var merak ediyorum kaç kilo aldı acaba bebeğim 😍sizinkiler maşallah iyi ınsllh 1.500 olmuşuzdur🤗
Babybaby3434 Kızlar sizin de göğüs altında batma oluyor mu kemik batması gibi bir de bel ağrısı özellikle biraz yorulunca
Muwahhide Denizkizi17 30+2 yiz geçen hafta muaynemiz vardı 1440 g dık en son , 8 haftacık kaldı inşallah 🙏💕 😊
Toffy1907 Muwahhide bizde 30+2yiz aynıymışız maşallah inş sağsalim alırız bebişlerimizi kucaklarımıza🥰 cinsiyeti ne
Toffy1907 Muwahhide doktorum artık olur ağrıların normal dedi bişey vermedi magnezyum eksikliğinden mi oluyor? Maden suyu içiyim ozaman tşk ederim kuzum
Denizkizi17 Muwahhide aslında Bebek kilo alsın diye ekstra bişey yemiyorum herşey yiyorum sağlıklı olan 😌
Sydmhmtsl Bizde kızımla 30 haftalık olduk kontrolüm 10 gün sonra kaburgamda batma oluyo idrar torbama acayip baskı yapıyo bide hareket ettikçe karnım içerden acayi gerilip canımı yakıyo
Aysktr Denizkizi17 bende cok merak ediyorum ama kontrolüm 31. Haftada yaa sizinde göğüs altında batmalarınız oluyo mu sağa sola dönerken otururken falan benim cok canım yanıyo 🤦🏻♀️
Babybaby3434 Aysktr aynen canım benim de oluyor normaldir diye düşünüyorum ama gene de biraz zorluo insanı tabi
Denizkizi17 Aysktr yok daha olmuyor bende bu şikayetler doktorunuza gidince muhakkak bi danışın derim ama normaldır bence
isiknur Gyed 4 kilo bekliyorum 39. Haftada dedi doktorum. Normal doğum bu durumda korkutmaya başladı artık. Allah'ım sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin 🙏