Musilk-1 tedavi olmadım sağlığıma daha fazla dikkat ettim, hamile kalır mıyım düşüncesini zor da olsa bı kenara bırakıp bize iyi gelecek şeylerle meşgul ettik kendimizi, yürüyüş yaptık bol bol, hoşumuza gidecek hobiler edindik ve dua ettik sürekli, bana kalırsa biz hamileliği istedikçe ve olmadikca daha çok strese girdik ve strese girdikce benim değerlerim iyice bozuldu, ne zaman akışına bıraktıysak öyle düzelmeye başladı ben böyle yaşadım anladım