Ela009 ben yaşadım bu durumu hatta artık ped bile kullanamadim o kadar azaldı ki zamanla bı yıla yakın böyleydi her ay hormon tahlili yaptiriyordum, çok üzücü bir durum yaşadıktan sonra böyle oldu, bütün dengem şaştı FSH hormonu yüksek çıkıyordu doktorum da amh testini de istedi o da çok düşük çıktı, yumurta rezervim ve kalitesi iyice azalmıştı, ondan adetim az sürüyordu ve miktarı o yüzden azalmıştı, çok şükür simdi hamileyim doğumdan sonra nasıl olur hiç bilmiyorum