Bebemiz hanims bana su için sabah 8 de sezaryen vardı en son 3 e kadar iç dedi ama abartma bir de hadi diyelim 5 te uyandın ağzın kurudu bir küçük yudumla ağzını ıslat azıcık iç ama kalkıp da doya doya içme demişti
Betulyildirim53 Srp53 yaa en korktuğum. Gözünüz aydın geçecek hepsi ama işte zaman. Bebeğiniz nasil peki
Srp53 Betulyildirim53 bebeğim iyi şükür biraz yeni dünyaya adapte olmaya zorlandı 😀birkaç saat doktorla birlikte kaldı gözetimde ama şu an iyi şükür 🤲
Mervealya1992 Srp53 ilkte biraz kötü gecıyor ama bolbol yürü gecıcek emın ol bende o yollardan gectm hıc gecmıcek sanıyor ınsan ama gecıyor🫶🏻 şimdi ikincim 9gun kalfı öylede boledr gecıcek