Srp53 NFS‘de Sancım çıkmamıştı Ama açılma vardı Doktorum sen bir şey yemedin mi bir şeyler ye git biraz da dolaş demişti ben de gittim yemek yedim😂 Çarşıda da dolaşınca sancılarım arttı açılma da oldu ama belli bir seviyede kaldığı için sezaryen oldum