Cansu4401 benimde bugün 6+4 ilk defa hastaneye gittim beta değerime vs ilk defa bakılacaktı doktor bana kese yok boş dedi dış gebelik olabilir dedi belki sonra hiç gebelik yok dedi beta değerine bakalım dedi dünya başıma yıkıldı resmen 1.5 en fazla 2 saat sonra biz özele gittik burda doktor alttan muayene etti direkt kese görğndğ bebek göründü hatta kalp atışını bile dinletti cidden ne yaaşadık dedim ve sonuca baktım beta <15000.00 çıktı dedik yani ne değişti bir iki saatte demem o ki size başka doktora gidin