Beta 2500 ile öğrendim 2 gün sonra doktora gittim kese minicikti sata göre 6+4üm ama keseye göre 5+5im ilk kızımda da geç döllenme olmuştu buda öyle sanıyorum pzt kalp atışı için gideceğim umarım duyarız 🤲 bende hiç bir belirti yok ara ara kasık ağrım olmasa asla hamile değilim diycem ne bulantı ne göğüs hassasiyeti ne tiksinme vs vs hiç birşey yok