eka_01 ben 23 hafta olucam 8kılo aldım ama doymuyorum napıyım sureklı acıkıyorum ve agzım boş kalınca acı bır tat okuyor agzımda ilk hamılelıgımde 44 le hamıle kaldım 68 kıloyla doğuma gırmıstım çok sukur bır sorun vs olmadı doktorda bırsey soylemedı bunda 50yle kaldım 58 ı’m belkı almısımdır hatta