Kuboss06 Kızlar merhaba yenidoğan destek paketine başvuru yapmıştım durum askıda diyor ve alt kısımda da olumsuz diyor paketi neye göre veriyorlar bu durumu yaşayan oldu mu?
yeni_anne2 Kuboss06 arayarak mı başvuru yaptınız arayarak daha çok kabul ediliyormuş İnternet hep reddediyormuş
Eesraaa34 Kuboss06 size reddedilse eşinizden başvuru yapın benide kabul etmediler eşimden başvuru yaptım tabi doğum bekleniyor yazıyordu hep 2 defa arayıp şikayet talebi açtım 1 hafta içinde gönderdiler bu arada ilk defa gördüm pusette vardı içinde
Kuboss06 yeni_anne2 Hayır online başvurumu yaptım durumu askıda görünce 153′ü aradım başvurunuz şuanda olumsuz görünüyor 6 ay sonra tekrr başvuru yapabilirsiniz dedi
yeni_anne2 Kuboss06 kabul edilmemiş sizin ki Red yemiş yani direk arasınca daha hızlı kabul oluyormuş
dygbck Yenidoğan destek paketi başvurunuz değerlendirilme aşamasında olup SMS ile bilgi verilecektir..
Kuboss06 yeni_anne2 Neye göre veriyorlar anlam veremedim ki eve tek maaş geliyor ev kira adımıza herhangi bişeyde yok neden direkt reddedildi ki
yeni_anne2 Kuboss06 İnternet başvuruları hep Red yiyormuş neye göre veriliyor bende bilmiyorum inanın
Merykara Eesraaa34 ben telefonla aradım başvurdum onaylanmadı bugün tekrar aradım başvurunuz olumsuz sonuçlandı dedi neden dedim o şekilde olmuş dedi bi açıklama yapmadı ne yapmak lazım eşimden nasıl başvurucam
dygbck Eesraaa34 33.haftamda teslim edildi paket hatta içerik değişmiş sleppy bebek bezleri, ıslak mendiller, bebek puseti, mevsimlik kundak yapmaya da uygun battaniye, wee baby biberonu şampuanı bebek yağı
Eesraaa34 Merykara ben arayarak yapmadım İstanbul sensin uygulamasını indirip oradan eşimin adına başvuru yaptım . Yada ibb web sitesindende yapabilirsiniz