Meltem2910 bnmde ikiz. 32-33.haftada bi kısım yıkandı ütülendi konuldu. Sonra bu hafta kalan eksikler aldım yıkanıyor şuan hafta sonu da eşim ütülecek nasip olursa onları da koycam. Bavula hepsini kpyup kapatcam aksilik olmazsa hafta sonu. Şuan 35+3 üm. Doktor 36-37. Haftada alırım dedi. Erken doğum riskim yoktu o yüzden böyle geç oldu birde eşim yardım etti o sebeple rahattım. Ama sizin erken doğum riskiniz varsa hemn başlayın. En azından hemşireye verilecekler falan hazır olsun nolur nolmaz