Meltem2910 hazırlasan iyi olur ilerleyen haftalar daha çok zorlanıyorsun emin ol ben 31+1 haftaligim daha çantayı bırak alışveriş yapmadim çünkü eşim iş gereği köyde iş aldı orda çalışıyordu Bayadır ben hep evde tek dimi ama ağırlasinca yanına aldı hemen az işi kaldı bitiyor bu hafta çok şükür bitince hem alışverişi yapıp çantayı hazırlayacağız ama evde olsam şimdiye hazırlandım yavaştan çünkü şuan ayakta bile durmaya halim yok 24 subartta muanem var zaten bakalım nasıl olacak benimde erken doğum riksim var bu arada rabbim senjde gününde sağ saglim bebislerini kucağına almayi nasıp etsin inşallah rabbim 😊😍