Ya yanlış anlamayın, tamam hastalıkta sağlıkta diyoruz da eşe temizletmeyide doğru bulmuyorum ya. Yıllardır jilet yaparım, hamile kalınca görememeye başlayınca ağdaya gittim. Ki jilet yaptığım içinde korka korka gittim ama gittim. Düşüncesi bile kötü