Annekiziiveeoglu Haftadayım epey zorlanıyorum artık eğilemiyorum göremiyorum zor yapıyorum bikini bölgesini. Sizin nasıl gidiyor önerebileceğiniz yöntemler var mı? Minik aynamı denedim su oldu sudan göremedim banyoda bi işe yaramadı ayna ile yapmak
Minnakpopus Annekiziiveeoglu ilk gebeliğimde işi gücü rast gitsin Allah bin kere razı olsun eşim yardımcı olmuştu. Çok utanmıştım ama kendisi şimdiki gebeliğimdede son zamanlarda aynı şekilde yapacağını sıkıntı yapmamam gerektiğini söyledi. Yoksa o koca göbeğimden kendimi sanırım delik deşik ederdim jiletle🤦🏻♀️
ertonunannesi23 Annekiziiveeoglu ben yine banyo kısmında ama duş aldığımız yerde değil dışında. Eski kullanmadıgim sadece o an için kullandığım bir havluyu seriyorum aynayı öyle koyuyorum jiletle yapıyorum çünkü lazer yaptırmıştım tek tük çıkıyor. bende su gelince aynaya mecbur çözümü böyle buldum. Eşim ben yaparım diyor ama kendimi böyle daha iyi hissediyorum
Annekiziiveeoglu Ceren_3333 doktora her gittiğimde temizleniyorum ağda da öyle olmuyor tüyler 2 haftaya çıkmaya başlıyor. Bir de bilmiyorum gitmedim normal doğum oldugu için gün de belli değil her an doğum olabilir bu yüzden ağda sezeryan için çok mantıklı
Ceydaaas1 Ceren_3333 Annekiziiveeoglu bende sizin gibiyim çok sık jinekolojik muayne oluyorum uzatıp agda yaoma şansım yok jiletle iki günde bir çıkıyor son zamanlarda nasıl olucak bilmiyorum ya lazer yaptırmıştım yakın zamanda ama hamile kalınca hiç yaotirmamisim gibi oldu
Annekiziiveeoglu ertonunannesi23 anladım teşekkür ederim deneyebilirim. Bende eşime yaptırmak istemiyorum hoşuma gitmez o tarz şeyler
Mrvsmt2502 Annekiziiveeoglu bu zamana kadar ne ile alıyordunuz? Ben hep ağda ile aldım 2 ayda anca çıkıyor. Yani daha önce köksüz aldıysanız hep sık çıkması normal ama köklü aldıysanız çıkma süresi uzun olur. Ben dışarıda aldırıyorum son zamanlarda şuan 7 aylığım geçen hafta aldırdım 8 in ortalarında aldırırım birde 40 a yakın aldırırım
babyiscoming_ Annekiziiveeoglu ben gebelikte ağdaya hiç gitmedim öncesinde hep ağdaya giderdim şuan enfeksiyondan korkuyorum, şimdi de 37+6 yim jiletle alıyorum duşta ayna zor oluyor dediğiniz gibi su ve buhar oluyor hemen ama bi şekilde idare etmeye çalışıyorum
Annekiziiveeoglu babyiscoming_ evet ya ezbere oluyor alıyorum bende ama kalıyordur elbet bir yerlerde az da olsa
Sydaaslan Canım vücuduna hamam otu al gıtsın en kolayı altın ıcınde her banyoda kolay zor artık jılet mecburen hamam otu çok pratık eğer tenını yapmazsa alt bolgenıde onla yapabılırsın
Ftmnnr Annekiziiveeoglu ağda ile almaya çalışıyordum ama çok zor oluyor artık alamadım yerlere jiletle almaya çalışıyordum ama artık zaten sonlara geldiğim için eğer cesaretimi toplayabilirsem kuaföre gitmeyi düşünüyorum Bir kerelik
Sydaaslan Annekiziiveeoglu canım aktarda var toz karısım 20 tl ye aldım en son gayet baya etkılı tüy dökücülerden vs almanızı onerırım bırebır
Girlmama Annekiziiveeoglu eşinden yardım isteyebilirsin ama doğuma yakın ağda yaptır derim ben hep jilet kullanırım ama hem zorlanıyorum hem de doğumdan sonra bir süre zor olacak en azından 1 ay rahat olursun ben sezeryan tarihimden 1 gün önce ağdaya gidicem
1prenses1prensannesi__ Annekiziiveeoglu ben ayna karışma alıp ağda yapmıştım ağda çok iyi geç geliyor ayda bir kafa rahat