LeylaEla Fundaaaaa123 hangi ülkedesiniz ☺️ ahah evet biraz öyle sanki bende neredeyse zorla istemiş gibi oldum ama hiç bişey söylemiyorlar her şey yolunda demekten hariç 😂 tabi en önemlisi çok şükür
Fundaaaaa123 LeylaEla isveç 😂 siz hangi ülkedesiniz? Bu sağlık sistemi yoruyor yani ben bebeğimin kilosunu bile bilmiyorum o derece 😂 bakmıyorlar yani
LeylaEla Yarenn24 baya sonlardasınız 😭 ben 38+1 de mahvoldum sizi düşünemiyorum bile 😫 umarım çabuk kavuşursunuz kızınıza çıkmaz kalmış 🥰❤️
Enesvezeynebinannesi LeylaEla evet bencede nazlılar.Benm 2.gebeliğim bu.Kızım olacak inşaallah.Babam çocuğu şimdiden nazlıgül diye seviyor.sanırım oda ondan nazlanıyor 😂 ama gün geçtikçe insan hem zorlanıyor hem geriliyor cidden.birsürü şey deniyorum bikaç gündür.doğum başlasın diye ama bakalım Rabbim ne zamana takdir etti.sağlıkla gelsinler inşaallah. 🤲🥰
LeylaEla Enesvezeynebinannesi sağlıkla gelsin 🥰 ben oğlan bekliyorum bakalım hayırlısıyla ne zaman gelmeye karar verirse 😆 doğum pozisyonunda bide. Bu kadar ağırlaşmasam söylenmem ama ciddi anlamda zorluyor ☺️ amin inşallah cnm 🥰
Hnduzum Of bende 38+4 üm, bugün Dr a gittim nst de sancı yok açılmam yok , ilk defa bugün çatı muayenesi yapıldı lekelenme olur demişti o bile olmadı hiç gelesi yok benim kızında. Her hareketim çok zor oluyor artık 😐
LeylaEla Hnduzum ah ah hoşgeldin aramıza 😮💨🥰 bazen ile yaramıyormuş çatı muayenesi 😣 bana hiç birini yapmadılar yaa tek bildiğim 35 haftalıkken rahim uzunluğum 28 mm
kubra0209 LeylaEla ördek yürüyüşü ve yerleri bezle silmeyi öneriyorlar, merdiven inip çıkmak doğum kanalarına yönlendirme egzersizleri videolarını izlemek vs.
LeylaEla kubra0209 Vallah evde temizliğe devam etmeye çalışıyorum da ama kalkmakta zorlanıyorum eğilirken siyatikten dolayı maalesef 😔 yinede biraz zorlicam
kubra0209 LeylaEla aslında onlar sabrederek en doğrusunu yapıyor. Burda çoğu doktor maalesef doğuma müdahale ettiğinden anne de strese giriyor bebekte. Sağlıkla kolaylıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🌸
LeylaEla kubra0209 evet haklısınız o yüzden suni sancı vs kabul etmedim 🥰 çok tşk ederim amin inşallah 🤲🏻🎀
Cansu344 Kızlar bebek kendini kasıyor bırakıyor belime ağrı girdi doğum belirtisimi vajinamda ara ara çişim varmış gibi baskı oluyor vajinal akımtımda eskiye göre az su nişan gelmedi daha
LeylaEla Cansu344 Cansu344 canım ilk hamileliğim olduğu için pek anlamam bende 😮💨 ama adet sancıların varmı ?? ve düzenli mi ? Kaç haftalıksınız
LeylaEla Fundaaaaa123 Belçika’da ☺️ aaah bana kilosunu ve boyunu söylediler 35 haftalıkken 😆🥰 neyse çok az kalmış yapacak bişey yok 😂
LeylaEla Cansu344 hemen hemen aynıyız, isterseniz bi doktoru arayın 🥰 bazen sancı olmadan bile açılma olabiliyormus diye duydum