LeylaEla Kızlaaaar nasılsınız ? 38 + 1 olduk bugün ama ortada bişey yok 😣😂 doğuranlar yardımcı olun, neler hissettiniz ? Belirtileriniz oldu mu bi kaç gün veya 1 hafta önce 🥰😆
deletedmom43191 LeylaEla 37+6 bende yeni geldim doktordan birsey çıkmadı yine pazartesi tekrar çağırdı suni icin gün istedim doktordan 41 haftaya kadar beklicez dedi 😭😭😭
Enesvezeynebinannesi LeylaEla ah canım ben 39+1 im hala birşey yok 😔 çok zorlanıyorum artık…doğsun dedikçe gelmiyor hanımefendi 🥲 sancım falanda yok.Yürüyüş pilates hurma deniyorum ama henüz ses yok…
Fundaaaaa123 LeylaEla 39+3 beklemedeyim ben de yurtdışındayım nst hiç yapılmadı. Ülkenin sistemine göre yapılmıyor Türkiye gibi işlemiyor sağlık sistemi ve bana yapılmayacakta 😂
kubra0209 LeylaEla ördek yürüyüşü ve yerleri bezle silmeyi öneriyorlar, merdiven inip çıkmak doğum kanalarına yönlendirme egzersizleri videolarını izlemek vs.
Dhdhdbfhfn @LeylaEla bizde 38+3 olduk bugün gittim hastaneye gelesi yok benimkinin hurma ye yürüyüş yap merdiven in çık dedi doktorum ama bakalım 🤷🏻♀️ Artık çok agirlastim sağa sola dönmek eziyet yatarken Pazartesi beni tekrar çağırdı hayırlısı
LeylaEla Dhdhdbfhfn sizi çok iyi anlıyorum .. gece hiç uyuyamıyorum nefesim daralıyor dönemiyorum, nefesim daralıyorum resmen işkence 😫 pazartesi ilk kez nst ye gireceğim bakalım artık .. yürürken sizin de kalçalarınız bacaklarınız uyuşuyormu ?
Dhdhdbfhfn @LeylaEla çok yürüyünce evet uyuşuyor bide sürekli bi tarafa yatınca kalçam felaket agriyor
Dhdhdbfhfn @LeylaEla bide nst için çok geç başlamış gibi geldi bana gerçi her doktora göre değişiyor da ben 31+4 Ken girmiştim ilk nstme
LeylaEla Dhdhdbfhfn yurtdışında yaşıyorum bilmiyorum neden bu kadar geç alıyorlar .. resmen 38+5 olucam
kubra0209 LeylaEla aslında onlar sabrederek en doğrusunu yapıyor. Burda çoğu doktor maalesef doğuma müdahale ettiğinden anne de strese giriyor bebekte. Sağlıkla kolaylıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🌸
LeylaEla deletedmom43191 işte bende ondan şimdi gelse diyorum 😭 sonra baya zorlanırız .. yapacak bişey yok artık sağlıkla gelsin ben yürümeye başladım zorlasada
LeylaEla Enesvezeynebinannesi yaaa 😫 galiba şubat bebekleri biraz nazlılar 😆 nedense içimde bi hiss var son anı bekliyecek diye .. bende dünden beri yürümeye başladım çok zorlansam bile 😮💨
Sukrangoler Ben 37+6 dayım 3cm açıklığım var nst de sancımda çıkıyor ama bebeğin başı kanala tam inmediği için bekliyoruz😏
Yarenn24 40+4 bitti nazlı kızım gelmedi 🥹Bugün hafif hafif sancım ve vajinada batmalarım var bu geceye doğru bekleyeceğim inşallah gelir çok zorlanıyorum artık dün pijamamı bile eğilip giyemedim yani sen düşün🥲
LeylaEla Yarenn24 baya sonlardasınız 😭 ben 38+1 de mahvoldum sizi düşünemiyorum bile 😫 umarım çabuk kavuşursunuz kızınıza çıkmaz kalmış 🥰❤️
Enesvezeynebinannesi LeylaEla evet bencede nazlılar.Benm 2.gebeliğim bu.Kızım olacak inşaallah.Babam çocuğu şimdiden nazlıgül diye seviyor.sanırım oda ondan nazlanıyor 😂 ama gün geçtikçe insan hem zorlanıyor hem geriliyor cidden.birsürü şey deniyorum bikaç gündür.doğum başlasın diye ama bakalım Rabbim ne zamana takdir etti.sağlıkla gelsinler inşaallah. 🤲🥰
LeylaEla Fundaaaaa123 hangi ülkedesiniz ☺️ ahah evet biraz öyle sanki bende neredeyse zorla istemiş gibi oldum ama hiç bişey söylemiyorlar her şey yolunda demekten hariç 😂 tabi en önemlisi çok şükür