Annekuzusu06666 bugün çok fena bir gün geçirdim. Sabah uyandigimdan beri kustum, dışarı çıktım açlıktan halsiz düştüm eve geldiğimde az bişey yiyip baş ağrısından uyumaya çalıştım 6dan beri baş ağrısı çektim. Baya üşüdüm sonra terledim filan. Biraz önce internetten baktım bu haftalarda plesanta oluşuyormuş ve anneyi baya yorgun bırakabilirmis. Kusma,halsizlik gibi şeyler çok normalmiş. Ben acile gitmeyi bile düşünecek kadar fenalastim. Eşimden nane limon istedim sıcak sıcak iyi geldi.