Valla doktor ne derse onu yapıyoruz biz benim ilk çocuğumda 4 günlükken yıkadık kuru tuttuk ettik ama enfeksiyon kaptı göbek bağı 12.gunde düştü sonuç yine değişmedi bunda da tam tersini yapıp hiç yıkamadim sadece vücudunu sıcak su pamukla siliyoruz hergun ama hala düşmedi