Aysnrplt benm gittiğim doktor normal sezeryan farketmeksizin 2000 liraymış emniyet mensubuna yüzde 15 indirim var. Aynı yerde Ali pekince var sanırım o da 1500müş. Ali beyi ben sormadım ama öyle duydum ne kadar doğru bilemem. Devlet önermiyorum devlette doğum yapan arkadaşımın psikolojisi bozulmuştu hatta sütü de gelmedi emziremedi hiç. Ama araştırma hastanesinin iyi olduğunu duydum takipli hasta iseniz.