Kızlar sizce hangisi daha kullanışlı ? Görüntü olarak park yataklar göze pek hitap etmiyor ama ahşap beşik içinde genelde çoğu kişiden aldığıma pişmanım lafını duydum o yüzden kararsız kaldım. Aşkında ahşap beşik alıp daha sonra 2 yaşından sonra beşiğin ön tarafını kaldırıp normal yatak gibi kullanmayı düşünüyorum size de fikir olsun 💕 ne diyorsunuz mantıklı olur mu o şekilde kullanmak ?