zmz5857 şükür kavuşturana sevindim adınıza 😊💖 ben de aynı şekilde emme ile imtihan oluyoruz sütüm çok yetersiz pompaya bile gelmiyor mecbur mama da veriyorum anca o zaman doyup uyuyor emerken hiç yutkunmuyor bile o derece damla damla sütüm üç gün olacak oysa 😔 psikolojik olarak hiç iyi değilim ben de suni aldım çabuk oldu doğum ama dikişler vs ondan mı bilmem çok acı çektim sanırım travma olduğu için de sütüm henüz gelmiyor ve benim acilmam da tam olmuştu ona rağmen kesi dikis çok attılar çabuk olsun bitsin diye üstüne aynı gün akşam içeride kist oluşmuş doktor tekrar açıp dikmek zorunda kaldı can cekistim perişan oldum bebeğime sürece alışmaya çalışıyorum dua edin çok zorlanıyorum