İki gün önce doktor 2 3 cm açılma var rahim ağzı iyice yumuşamış kafası elime geldi dedi bir haftayı beklemez dedi muayene sonrası yeni yeni biten kahverengi lekelenme oldu ama ne ağrı var ne sancı her geçen gün doğmayacak gibi hissediyorum insan yoruluyor artık squat ördek yürüyüşü vs yapıyorum ama nafile ara ara birden bacak arasına baskı yapıyor Başka belirti yok 😔