Nurem gunaynur doktorlar bildiğim kadarıyla düz elbise tercihinden yana olmamızı söylüyor. Hem tuvalet vs. Kolay hem değiştirmesi. Yinede tercih senin canım
seydanurceyhan Bnde sadece alt ust picama almayi dusunuyodum ama burdakileri okuduktan sonra boydanda yedek olarak gecelik alcam dedikleriniz cok mantiki bide o sanciyla picamanin altini giyip cikartamayiz cok sagolun arkadaslar😊
Yahyaaliannesi Sevinc-zhr normal doğum olursa uzun gecelik istiyorlar diye duydum bende canım. Sende al koy ne olur ne olmaz