gunaynur tabi ki ikiside olmali normal dogumsa açılmayı kontrol etmek için sürekli bakacaklar alt usttu giy çıkar zor olur sonra alt üst giyersiniz sezeryanla da alt üst dikise denk gelmemesi gerek ona ve emzirmeye uygun alın alınca terlik olarakta siz bilirsiniz ama normal evde giymeyeceginiz bir terlik götürün benim eşim hastaneden geri birşey gelmeyecek dediği için uygun bı terlik alırım