mucizemgelsin61 merhaba ilk gebelıkte benım de o sekılde oldu sağdan aktif emerken sola gecırdıgımde çığlık atıyordu hiç bır yerınde sorunda yoktu ama benım dusunceme gore makıneyle sagdıgımda soldan az sağdan cok süt geldıgıydı fakat şöyle bir sorun vardı o az sütü bebek emmedıgı ıcın gogsumde kalınca inanılmaz agrı acı cektım dokunamıyordum ve acemıydım bunu zamanla arastırırak anladım sağmak gerekıyor yoksa mastıt oluyorsunuz atesım falan cıkmıstı gogus ucumda kanama oldu doktor krem vesaıre verdı oyle toparlandım cok zor oluyor emmezse en kötü ıhtımalle bıberonla falan verın