mucizemgelsin61 1 haftalık bebeğim var sağ emiyor bugünden beri solu emmiyor çığlık atıyor sanki o tarafın sütünü beğenmiyor gibi öyle bişey olabilir mi ya ?göğsümde kızarık bu arada emmediği taraf ne yapmam gerekiyor yardım lütfen 😔
zynpknt mucizemgelsin61 şey duymuştum sağı emzirdiğiniz pozisyonda tutun diye yani vücudu dışarda kalcak ama aynı yöne bakcak sağı emiyormuş gibi
zge13 mucizemgelsin61 kucakta değil de uzanarak vs değişen emzirme pozisyonlarını deneyebilirsiniz bir de sağatak önce göğsü boşaltıp sonrasında tekrar emzirmeyi deneyebilirsiniz
Tutaste_ mucizemgelsin61 çpknsüt dplöuş olabilir mastit olabılırısınız boşaltın o memmeini biraz duşta masaj yapıp yada sağın benimd eoyle olmuştu zor kurtardım mememi
Eyseca mucizemgelsin61 benim bebegimde aynı şeyi yapıyordu sonra fark ettim ki emmedigi tarafta boynu pişmiş tahriş olmuş canı acısıdıgı için bağırıp emmek istemiyormuş doktor merhem yazdı geçti emmeye başladı
mucizemgelsin61 zge13 Çok teşekkür ederim biraz sağdım öncesinde evet oda işe yaradı😌 farklı pozisyonlar denedim
Rozzzzaa mucizemgelsin61 benimde ilk haftasında öyleydi göğüs ucum olmadıgi için bir tarafı emmiyordu direte direte alistirdik
dilaradoyan mucizemgelsin61 benimde kızım aynısını yapmıştı solu emip sağı emmiyordu. Sağ taraftaki süt akışının daha az olduğunu fark ettim. Farklı sebeplerden tek bi memeyi tercih edebiliyorlar. Onu anlamaya çalışıp çözüm üretmeye çalışın. Ben ilk emzirmeye emmediğiyle başlardım ki açlık ihtiyacıyla daha güçlü çeksin diye hem oradaki süt kanallarını daha aktive etsin diye hem açlıkla daha kolay kabul eder diye
Purpleonion mucizemgelsin61 bi dönem biz de yaşadık gezdirerek emziriyodum o tarafı o zaman tutuyodu öyle öyle alıştı bi deneyin isterseniz
kubra0209 mucizemgelsin61 instagramda emzirenanne sayfasına göz atmanızı öneririm çok iyi bir emzirme danışmanı kendisi
Esum48 mucizemgelsin61 canim benim bebegimde 4 aydan sonra red oldu pozisyonu degistirince tutmaya basladi. Sol tarafima yastik koyuyorum. O yastigin ustune yatirip koltuk altimdan emziriyorum yani sagi emmis gibi oluyor yönü. O zaman tutuyor solda hep skinti oluyor ya
Girlmama mucizemgelsin61 emzirme yastığı kullan ayaklarını koltukaltına alırsın aynı pozisyonda kalır öyle dene bir de