Shedatk Kızlar sabahtan beri bebeğimin hareketlerini hissetmiyor gibiyim , alt karın bölgemde kendimi dinlediğim zaman çok hafif hissediyor gibiyim ama emin olamıyorum , bu haftalarda böyle durumların yaşanması normal mi sizce , bu durumu yaşayan var mı ?
Selcanakgun Shedatk normal değil canım bende öyleydim doktora gittim nsted sancı çıkmıştı ve makat gelişti hiç riske atmadan doktora gidin
sseydaa34 Shedatk bazen bebek bu haftalarda düzensiz harekete sahip olabiliyor birşeyler atıştırıp sol tarafa doğru uzanın biraz bekleyin hareket edecektir eğer uzun vadede hissetmezseniz doktora gidin ertelemeyin
Selcanakgun Shedatk makat olması normal her gebelikte görülen bir durum kendini duzeltmezse son haftaya kadar çokça sezeryan olacağını söyler ama sancı çıkması normal değil benim hem sancı hem kasılma vardı üç gün yatirildim iki doz ciğer geliştirici aldim bence siz bir acile görünün
Selcanakgun Shedatk hem içiniz de rahatlamış olur hemde bebisinizin durumunu öğrenin annesi her ihtimale karşı 🥰
Selcanakgun Shedatk hareketlerini yok denilecek kadar hissediyordum hissettigim zaman çok minik sanki bocek tenimde gezer gibi hissediyordum ama hareket ettigi Zaman 5,6 saate bir eder minicik böcek teninde gezer gibi hissetim.normaldir diyerek hiç kulak.asmadım ertesi gün oldu sadece sabah hissettim ve ondan sonra akşama kadar hissetmedim hemen kendi doktoruma gittim 28 . Hafta da ultrasonda makat gelisi poziyonu ters ve buyuzden hareket edemiyormuş nstye bağlandım hiç sancım yokken nstde sancı ve kasılma çıkmıştı o kadar çok üzülmüştüm ki çünkü sancı 60.70 arasında gidip geliyor du :(
Selcanakgun sseydaa34 bende öyle düşünerekten gitmedim erteledim.ve sonuç korktuğum gibi çıkmıştı bence her ihtimale karşı gitsin bir şeyi yoksa da içi rahatlamış olur
Munisett Ben dün aynı şeyi yaşadım 26+6 sadece birkaç hareketi vardı hafif şekilde ama bugün normale döndü forumlarda cogu kisinşn yaşadığı bazen bebegin hareketlerinin yavaşladıgını yazmıslardı normal diyorlardı nst ye gidenlerde olmus brşey cıkmamıs tabi kisiden kisiye degisir
Ebru_ebru Selcanakgun bende bugün hissetmedim şuan 4-5 defa alt kısımda hissettim. Normal değil mi yani ? 🤔
ipekveatlas hic ama hiç unutmam oğlum su an 3 yaşına girecek 27 haftalıkken hareketlerini hiç hissetmiyodum baslık acmıstım coğu annede aynı seyi demisti. o haftadan sonra bidaha durduramadık cocugu karnımda😂
Selcanakgun Ebru_ebru gebelikten gebeliğe değişiyor tabi canım yarına kadar bak aynıysa durma doktora git 🫶🏻
sseydaa34 Shedatk bir iki gün hafif hissetseniz bile sonraki günlerde tekmeleri hissetmelisiniz ama kötü birşey olsa sizdede mide bulantısı ateş kusma vb gibi durumlar olur yinede doktora görünmekte fayda var içiniz rahatlar
Ebru_ebru Selcanakgun Teşekkür ederim 25 şubatta randevum ama bebeğimin gün gün değişiyor ve gece çok fazla hareket oluyor dün öyleydi bugün de bir dikkat edeyim ☺️
Selcanakgun Shedatk yarına kadar aynı olursa gidin bence hiç bir şeyi olmasada içiniz rahat eder lütfen burdan bilgilendirin inşallah bir şeyi olmaz Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebislerimizi
Ebru_ebru Shedatk karnının bir tarafı şiş gibi oluyor mu peki ? Ben şuan flaş tuttum karnıma ardı ardına 2 defa vurdu 😂
Selcanakgun Shedatk yatırdılar ciğer geliştirici iki doz iğne verdiler üç gün yattım ve inanırmisiniz üç gün boyunca sancısı durmadi bebeğin daha Allah mı halime acıdı birden bebeğin sancısı kesildi taburcu edildim ve iki hft sonra kontorle çağırmişti