benimde geçen hafta oldu bugün tekrar kontrole gittim beta 0 a düşmüş mü diye 3 ay beklemenizi tavsiye ederiz bebek için diye söylediler ben tekrar hamilelik düşünülebilir mi diye sorunca. ama bilgisi olan var mı acaba riskli midir bu ay tekrar denense