Alya05 benimde sizin gibi reglime 7 8 gün kala göğüslerim şişti kasıklarım ağrıdı oturduğum yerden kalkınca sanki bir şey battı gibi oldu herhalde erken olacağım diye düşündüm ama birkaç gün geçip yine olmayınca bebek olduğunu anladım çünkü 2. Hamileliğim oğlumda da aynı şeyleri yaşamıştım plansız bi gebelik olduğu için inanın test alıp yapmaya korktum ama düşündüğüm gibi hamileymişim.. sizde biraz bekleyin reglinizden 2 gün önce test yapabilirsiniz varsa çok silikte olsa çıkar :)