myangelson kcgdm bebek haftasına uygun ilerliyor bir sıkıntı yok. Ben ağır grip geçirdiğim için birşey yiyip icemedim o yüzden kilo verdim antibiyotik kullanınca kendime geldim anca
gezginanne_ kcgdm bebeğin kilosu iyi demişti doktorum,giden benden gitmiş.Ama bende korkuyorum zararı olur diye.yemeye zorluyorum kendimi ama çok zor.Karnım o kadar gergin ve sertki ,su bile içerken zorlanıyorum.patlayacak gibi oluyor göbeğim
myangelson Queen3524 merhaba düzene girdi baya ama son bir kaç günde 1 yine yükselmeler oluyor 🤦🏻♀️ yani alet mi bozuk onu da çözemedik geçen 15 tansiyon gördük acile gittik orada düşük çıktı aletinizi medikalde kalibre ettirin yanlış olcuyordur dediler medikale sorduk öyle birşey yok dediler anlamadık 🤷🏻♀️ yani bazen baş ağrım oluyor tansiyona bakıyorum yükselmiş oluyor ama düşürüyoruz hemen. İnsanı ister istemez yoruyor bu durum ya şu zaman bir an önce geçse de sağ salim kucaklarimiza alsak 🥲
Queen3524 myangelson Yaa geçmiş olsun çok soru sordum ama ilaçla kaç çıkıyor benim büyük tansiyonum düştü ama küçük tansiyonum çok dirençli hep 8-9 gidip geliyor
zge13 kcgdm 33. Haftada toplam 3 kilo ilk gebelikte son 6 ayda 20 kilo almıştım ikincide 10 kilo almıştım 3. Den önce beslenme alışkanlığımda baya bir değişim yaptım ama
Selif1x 7 kilo aldım 35+6dayım. Ekstra bir diyet vs yapmadım ama hep çok hareketli olmaya çalıştım. 7 kilonun 3ünü son bir ayda aldım bence de 3. Trimester gerçeği diye bişey var bence de 😂
AyeGlKarabulut kcgdm bünyeden bünyeye değişiyor bence ben kğ almam bebeklerim iri doğar doğumdan sorma zayıflamış olurum 21 haftalığım hamile kaldığım kğdayım maks iki kğ ile kapatırım
zge13 kcgdm sevdiğim şeyleri yiyorum ama sağlıklı gıdalar ekliyorum bir de vücut düşük kalori alımına alışıp yaşarım ben bunla demesin diye mesela 3 gün sağlıklı 1 gün daha kalorili gıda alımı yaptığım zamanlar oldu 5 ay falan o şekilde yaptım başta 85 ten 76 ya düştüm ama 1 ay sknra gelince 5-6 kilo birden vermişsen o zaman sıkıntı dedi doktor yoksa zayıflıyor olmak endişe verici de olsa derecesi varmış