kcgdm 35. Haftadayım.toplam 9 kg aldım.son üç ayda iki kg verdim.bebek mideme oturuyor gibi ,hep tok hissediyorum,hiç acıkmıyorum.3 hafta önce doktora gittiğimde 73,5 kg yudum .şuan 72,5 .git gide daha da zayıflıyorum.kişiden kişiye değişiyor bence bu.bebeğim iki hafta önde gidiyordu.bu iştahsızlıkla haftasını yakalayacak sanırım