Ebru_ebru Ruumis Sizin adınıza sevindim sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏 Benim zor geçti mide bulantısı tiksinme felan 17.haftamda bitti ama şuan da uyuyamıyorum sol bacak krampı öldürdü beni 🤦🏼♀️
Ruumis Ebru_ebru benimde geçenlerde sağ bacağıma kramp girdi doktorunuz önerdi mi bilmiyorum ama magnezyum kullanın kramplar için çok rahatlatıyor🙏🏼 kız bebek mı bekliyorsunuz erkek mi
eceeelmn Ebru_ebru daha karar veremedim ki normal doğuma engel şimdilik bişey yok ama tabi çatı muayenesi vs yapilmadi. Ben ikisinden de korkuyorum ikisininde artısı eksisi var.sizin nasıl olacak
Ebru_ebru eceeelmn Ben yurtdışında yaşıyorum doktorun söylediği şey herhangi riskli bir durum olmadığı sürece burada sezeryan yok dedi o yüzden normal doğum şuan bakalım bebeğiniz kız mı erkek mi ?😊
eceeelmn Ebru_ebru kız bebek bekliyoruz 🥰 yani Türkiye’de pek normal doğuma yönlendirme olmuyor malesef ya
Emn-yldrm2 Balbebek012 sağ salim kucağına alırsın inşallah benim son addet tarihi 26 Temmuz Seninde mi aynı😍