Sekiz yıllık evliyim 8 yıldır hep bı bebeğim olsun istedim artık umudum kalmadı üç defa düşük yaptım iki kürtaj oldum biri kanamayla düştü çok zor oldu bunlar benim için iki defa da kimyasal gebelik geçirdim 🥲 bazen ağlıyorum aklıma geliyor ilk bebeğim yaşaydı şuan 6 yaşın da olucakdı ikinci üç yaşında üçüncü bebeğim de bir yaşında olacaktı bugün cok morelim bozuldu aklıma geldi ben ağladım ben ağlayınca eşim de ağladı iyice kötü oldum 9 aydır deniyoruz hiç bir sorun yok diyorlar ama olmuyor artık tükendim umudum kalmadı bu da benim kaderim diyip kabullenmek den başka bişey gelmiyor artık elim den 😢 eşimi de üzdüm o ağlayınca daha da kötü oldum ve oda bana şimdi yaşamış olsaydı 6 yaşın da olucakdı diyip ağlayınca çok acıdı canım ben mi çok takıyorum tükendim artık 😢