Baharoloji Minikfasulyem_1 iki doğum şeklinde de depend kullandım kesinlikle diğeri yeterli gelmeyebilir taşma sorunu olur zor sezaryenden sonra bana hemşireler getirip giydirmişti zaten onlarda onu kullanıyordu normal doğumda ben almıştım
Hasna77777 Minikfasulyem_1 kafamda deli sorular düşünüp duruyordum mantıken gerek yok diyordum ama emin olmak istedim
Cosimaniehaus seyma0661 evet denk gelir yani hemen az üstüne denk geliyor. Yüksek bel almak daha iyi olur. Lohusa külotları dikişli olabiliyor ve dikişi tam sezaryen yerine denk geliyor ona da dikkat edin yüksek bel alırken. Sezaryen yarası çok acımıyor zaten sadece karın bölgenizi kasmamaya çalışın
myangelson Minikfasulyem_1 kesinlikle yetmez onlar. Hastaneye danışın depend kullandiriyorlarsa depend alın bazı doktorlar izin vermiyor. Eğer izin verilmiyorsa lohusa pedi var baya uzun ve kalın ilk sezaryenimde hastanede onu vermislerdi onu kullanmıştım. Bu doğumumda da doktora soracağım eğer depend izin veriliyorsa depend verilmiyorsa lohusa pedi alacağım
Selim_Alparslan Minikfasulyem_1 kesinlikle depend en buyuk kurtarıcım olmuştu ilk doğumumda. Ped yeterli olmayacak canım. Depend cok kullanışlı ve cok rahat bebek kilodu gibi giyiyorsun ve dolduğunda kenarlarına yırt at çöpe gitsin. Ped zaten yetmez ve iç çamaşırlarin mahvolur surekli ic çamaşırı değiştirme zahmeti olacak ve batacaklar
Mzzz 2 normal doğum yaptım ilkinde hastahane hasta bezi vermişti 2 gün öyle idare ettim ama 2. Doğumumda normal gece pedi kullandım her taraf batti sezeryani bilmem ama normal doğumda kanama çok oluyor Allah’tan baya yedek götürmüştüm
keyfimin-kahyasi-misin Minikfasulyem_1 ikisindende almıştım ama depend aşırı rahatsız etti aşırı bı kanamam da olmadı ama İkiside yanında bulunsun
Minikfasulyem_1 Gg5348 yaaa aklıma geldi bir şey sormak istiyorum sezaryenden sonra korse kullanımı nasıl oluyor siz kullandınız mı
Gg5348 Minikfasulyem_1 ben kısa bir dönem kullandım ama doktorum korse zayıflatmaz tam tersine kaslarının yeniden kuvvetlenme süresini uzatır dedi ilk dönem oturup kalkarken hareket ederken ağrını azaltması için takabilirsin dedi ben de eylülde doğum yapmıştım bide lohusalıkta insan çok terliyor takamadım ama öyle bir göbeğimde kalmadı🤗
Gizemert Minikfasulyem_1 depend alın çok güzel rahatlık gerçekten. Ben sezeryan olmuştum ilk doğumumda bana hastaneden çıkarken hasta bezi verdiler o şaşkınlıkla dependi unuttum kullanmayı ayyy yürürken gıcır gıcır sesler felan geliyordu evde hemen aklıma geldi dependi bir taktım ohhh dedim yani rahatlık kesinlikle 😀