Edanursoylu elif_2498 için rahat olsun 2 hamilelikte de bulantı bas donmesi tarzı şeyler yaşamadım 👍 Allaha şükür ilki sağlıkla doğdu 2. Bekliyoruz🌸
elif_2498 Edanursoylu sağlıkla gelsin insallah🙏🏻 bizde bugun gittik çok şükür keseyi gördük henüz 4 haftalık 4 günlük diye çok birşey göremedik siyah bir kesecikten başka,çok güzel bir duygu🥹