elif_2498 betaniz 5 gun gecikmeye gore cok iyi bence. Belirti illa olacak diye bir sey yok kendinizi oyle sartlamayin. Bulantilar kusmalar kalp ayisiyla basliyor o da ortalama 7. Haftadan sonra. Sizin daha 4-5 haftaliksa bulanti olmamasi da normal. Doktora gidini muayne yapilsin baska turlu bos mu, kimyasal mi, saglikli ki anlayamazsiniz maalesef biraz zaman gerekiyor