Bnguuu_102 Ah evet Erken Canım Benim yüksek tansiyon artı Kistim var 17 cm . tansiyondan hastaneye yattık 33 haftaligiz acil sezaryene alacaktı doktorum eşim kabul etmedi , Şehir hastanesine getirdi şehir hastanesi en son çare olarak sezaryen yaparız dedi öncelik iyileşmeye bakmak tansiyonumu vs düşürdüler şuan iyiyiz ama hala riskliyim , Doktorlar uygun zamanın 37 olduğunu söyledi ama tansiyonum tekrar 17.10 olursa direk sezaryen eve göndermeye korkuyorlar o yüzden Valla bende korkuyorum