Bnguuu_102 ağrılar barsa rahatsız oluyorsanız o başka doktorunuz ile daha iyi karar verirsiniz, ama ben bi yerde “anne karnında bir gün dışarıda ki 1 haftaya eş değer “ diye bişey okumuştum bebekler için ne kadar doğru bilemiyorum.. gelişimi açısından 39 u beklemeniz daha iyi gibi geldi bana da 🌸 benim de ilk çocuğum zorunlu sezeryan oldu 40+1 de normal beklerken olmadı, şimdi ikinci için 24 Şubat 38.hafta oluyor ama ben 39. Hafta için direneceğim biraz daha ☺️ içerideyken daha güvende sanki 🥹