elifbsraaa1 32 yaşında 4 embriyom varken 2 tane konmuştu, 1 tanesi tutmuştu, elhamdülillah iyi ki de tutmuş. Şu an 3.5 yaşına yakın oğlum var. Eşimin ısrarıyla son embriyoları da deneyelim demiştik. Geriye 2 tane kalmıştı zaten. Transfer öncesi 1inin yok olduğunu bildirdiler. Kalan 1 tanesi de tutmadı. Yaşım 36 zaten, artık düşünmüyorum. Tek çocukla yola devam 🙏🥰