Yarın sabah kan tahlili günüm.. Bugüne kadar günler geçmedi resmen, gece nasıl uyuyacağımı sabahta nasıl kalkacağımı bilmiyorum. Beklemek en zor kısmıymış, hepinizden dua istiyorum. ❤️ Yarın ya gebelik etiketi ile burada sevinçli haberimi vereceğim ya da hâlâ bir sonraki aylara umutlu bir şekilde bebek isteyenler etiketimle tam gaz devam edeceğim ❤️ Okuyan olursa Meryem sürelerinizi banada bağışlamanızı istiyorum, şimdiden Allah razı olsun ❤️
(Güncelleme: HAMİLEYİMM!!)