kuzuuuu36 Selim_Alparslan ben çok yoğun eklem ağrısı yaşamıştım bacaklarım oynamıyordu resmen 1 2 gün tuvalete zor gittim doktorum bunu önermişti düzenli kullandım geçirdi şükür 🥲
Talentedmom aybukee10 günde tek kullanıyordum ağrılarım artınca doktorum değiştirdi CNV kullanıyorum günde 2 kere alıyorum ağrım olunca olmayınca tek içiyorum
minussset MAGNESİUM QUTRO emilebilir tablet kullanıyorum. Bu markayı kullanan var mı ? Doktor bunu almamı söylemişti