Krdeln aynı belirtileri yaşıyorum 4gündür sanki hastayım ama ne öksürük var ne hapsırık ne grip sırt bel ağrısı halsizlik uyku hali midem yanıyo bulanıyo ortası bişey şişkinlik sabahları daha yoğun öğleden sonra azalıyor bakalım bu ay içimde değişik bir his var 4.ay denemem 🥹