Kayra61 Krdeln Kan testi verdiniz miii benim de bat 20 aşırı göğüs hassasiyete kasık ağrısı var versem çıkar mı acaba erken mi daha 🥲
Krdeln Mrsacar ayy gerçekten mi ✨✨ burayı güncellerimm ilerleyen günlerde güzel haberlerle inşallah ❤️❤️
Krdeln Yaprakunallar mide yanması, şişkinlik , kasık ve bel ağrısı ama regl belirtilerimde hemen hemen böyle o yüzden kafam çok karıştı 🫠 biraz daha bekleyip tekrarlıcam testi dua edin lütfen bana pozitifi göreyim 💗🙏🏻🙏🏻
Yaprakunallar Krdeln aynı belirtileri yaşıyorum 4gündür sanki hastayım ama ne öksürük var ne hapsırık ne grip sırt bel ağrısı halsizlik uyku hali midem yanıyo bulanıyo ortası bişey şişkinlik sabahları daha yoğun öğleden sonra azalıyor bakalım bu ay içimde değişik bir his var 4.ay denemem 🥹
GEBES3 Krdeln çok belli belirsiz benimde 19 daha yapmaya cesaretim yok 9 nda sol kaşık ağrısı ve baş ağrısı olmuştu ara ara belli belirsiz kasık batması gibi oluyor nasip belliyorum biraz daha günümün yaklaşmasını tekrar test yaparsanız haber verin İniallah pozitif sonuçlar görürüz bu ay 🤲🏻🫶🏻
Krdeln GEBES3 inşallah pozitif görürüz bu ay 💗 eşime de çaktıramıyorum o çok hemen heveslenir üzülsün istemiyorum ama kendimi koruyorum evde iş yaparken çok yormamaya çalışıyorum inşallah pozitife döner böyle flaşla çizgi aramaktan yoruldum
GEBES3 Krdeln İniallah döner inşallah pozitifleri görürüz ben inanıyorum bu ay olacak İniallah beraat kandili de geliyor birbirimize burda ki isteyen herkese gerçekten gönülden diliyorum rabbim nasip etsin bana da inşallah zor bir süreç ama sonucu inşallah güzel olsun haberlerinizi bekliyorum 🫠🫶🏻
Krdeln 13 şubat güncelleme Herhangi bir koyulaşma yok yine ışık oyunu mu değil mi anlayamadığım bir şey görüyorum ama çizgiye çok yakın yüksek ihtimalle gölge , anneme gösterdim o ben görmüyorum negatif bu dedi